دانلود جدیدترین آهنگ ها از خوانندگان ایرانی

دانلود رایگان آهنگ خوانندگان داخلی و خارجی،دانلود آهنگ خوانندگان خارج از کشور

دانلود جدیدترین آهنگ ها از خوانندگان ایرانی

دانلود رایگان آهنگ خوانندگان داخلی و خارجی،دانلود آهنگ خوانندگان خارج از کشور

دانلود آهنگ جدید ایرانی-دانلود آهنگ جدید خواننده های معروف ایرانی-دانلود آهنگ جدید شاد-دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید-دانلود آهنگ جدید خوانندگان زن ایرانی-دانلود آهنگ قدیمی-دانلود آهنگ جدید خارجی-دانلود آهنگ جدید رپ

طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ جدید شایان اشراقی به نام بس کن

چهارشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۴۷ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید شایان اشراقی به نام بس کن بهمراه متن آهنگ

Download New Music Shayan Eshraghi Bas Kon


دانلود آهنگ با کیفیت 128


دانلود آهنگ با کیفیت 320


متن آهنگ شایان اشراقی به نام بس کن


اگه رفتن تو بره از خاطرم خوبه حال دلم ولی من عاشقم ولی من عاشقم از یادم نمیره

میسوزم خاطراتت عذابم که میده

بس کن دل من عاشقه سنگ بودنو یادش نده بس کن این فاصله غمگینه و حالش بده

بس کن میشه با خاطره هات دنیا برام سرد سرد از تو که دورم جلو چشمام فقط

بس کن دل من عاشقه سنگ بودنو یادش نده بس کن این فاصله غمگینه و حالش بده

بس کن میشه با خاطره هات دنیا برام سرد سرد از تو که دورم جلو چشمام فقط


من ذوقتو دارم ولی تو ذوق تموم کردنو داری تو نمیخوای بمونی رفتنی بازی منو داری

بعتد تو هر کی کنارم بیاد از تنهاییه یکی که جاتو میگیره نمیدونم با کیه

کنارم بودی تو اما همش بازی بود من نفهمیدم تو با چی بدیو با چی خوب

را بیا با دل من این دیوونه عاشقته واسه تو زندگیشو زندگی کرد یادته که

بس کن دل من عاشقه سنگ بودنو یادش نده بس کن این فاصله غمگینه و حالش بده

بس کن میشه با خاطره هات دنیا برام سرد سرد از تو که دورم جلو چشمام فقط

بس کن دل من عاشقه سنگ بودنو یادش نده بس کن این فاصله غمگینه و حالش بده

بس کن میشه با خاطره هات دنیا برام سرد سرد از تو که دورم جلو چشمام فقط



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی