دانلود جدیدترین آهنگ ها از خوانندگان ایرانی

دانلود رایگان آهنگ خوانندگان داخلی و خارجی،دانلود آهنگ خوانندگان خارج از کشور

دانلود جدیدترین آهنگ ها از خوانندگان ایرانی

دانلود رایگان آهنگ خوانندگان داخلی و خارجی،دانلود آهنگ خوانندگان خارج از کشور

دانلود آهنگ جدید ایرانی-دانلود آهنگ جدید خواننده های معروف ایرانی-دانلود آهنگ جدید شاد-دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید-دانلود آهنگ جدید خوانندگان زن ایرانی-دانلود آهنگ قدیمی-دانلود آهنگ جدید خارجی-دانلود آهنگ جدید رپ

طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ جدید آنیتا با نام اشتباه بهمراه متن آهنگ

Download Eshtebah New Track by Anita


دانلود آهنگ با کیفیت 320


دانلود آهنگ با کیفیت 128


متن آهنگ کافیه بخوام آنیتا Anita


شده یکم دلم بگیره


‎ولی نمیذارم درو دیوارو غم بگیره


‎هر تلخی یه شیرینی میخواد


مثِ اینکه زهر چایی رو قند بگیره


‎من از هرکی یه ریز پشته هم


ناله میکنه عقم میگیره


‎هرکی منو دست کم میگیره


میرسه به حرفای من دو قرن دیگه



‎هیچکی‌ هیچی یادم نداد و من هرچی دارم از کارمه


‎ثروتی که فکر‌ کنی ندارمو از سرمایم افکارمه


‎اینه فرق من با همه که هرچی به دست میارم کمه


‎من بزرگم اینه که ریز به نظر میرسن کنارم همه


‎هیچکی‌ هیچی یادم نداد و من هرچی دارم از کارمه


‎ثروتی که فکر‌ کنی ندارمو از سرمایم افکارمه


‎اینه فرق من با همه که هرچی به دست میارم کمه


‎من بزرگم اینه که ریز به نظر میرسن کنارم همه



‎از گذشته یاد گرفتم که شوخی نداره دنیا باهام


‎که اجازه ندم هیچکی دربارم فکر کنه بی دست و پام


‎یاد گرفتم اینو که هرچی میخوامو فقط کافیه‌ بخوام


کافیه بخوام



‎هیچکی‌ هیچی یادم نداد و من هرچی دارم از کارمه


‎ثروتی که فکر‌ کنی ندارمو از سرمایم افکارمه


‎اینه فرق من با همه که هرچی به دست میارم کمه


‎من بزرگم اینه که ریز به نظر میرسن کنارم همه


‎هیچکی‌ هیچی یادم نداد و من هرچی دارم از کارمه


‎ثروتی که فکر‌ کنی ندارمو از سرمایم افکارمه


‎اینه فرق من با همه که هرچی به دست میارم کمه


‎من بزرگم اینه که ریز به نظر میرسن کنارم همه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی