دانلود جدیدترین آهنگ ها از خوانندگان ایرانی

دانلود رایگان آهنگ خوانندگان داخلی و خارجی،دانلود آهنگ خوانندگان خارج از کشور

دانلود جدیدترین آهنگ ها از خوانندگان ایرانی

دانلود رایگان آهنگ خوانندگان داخلی و خارجی،دانلود آهنگ خوانندگان خارج از کشور

دانلود آهنگ جدید ایرانی-دانلود آهنگ جدید خواننده های معروف ایرانی-دانلود آهنگ جدید شاد-دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید-دانلود آهنگ جدید خوانندگان زن ایرانی-دانلود آهنگ قدیمی-دانلود آهنگ جدید خارجی-دانلود آهنگ جدید رپ

طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ جدید ایهام به نام سلطان قلب من

چهارشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۸، ۰۴:۵۵ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید ایهام به نام سلطان قلب من با بهترین کیفیت. گروه ایهام یکی از توانمندترین گروه های موسیقی کشورمان به تازگی آهنگ جدیدی را به نام آهنگ سلطان قلب من را منتشر کرده است. تاریخ انتسار آهنگ سلطان قلب من 15 مهر ماه 98 می باشد. این آهنگ شنیدنی و زیبا را می توانید با دو کیفیت 320 و 128 دانلود کنید. برای دانلود آهنگ سلطان قلب من و همینطور دیگر آهنگ های مورد علاقه خود در وبلاگ ما مراجعه و یا به صورت آنلاین گوش دهید.

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

متن آهنگ زانیار خسروی به نام سلطان قلب من


کولی عاشق من
دل شده در به درت
جا گذاشتی تو مرا
آخرش پشت سرت
ای پریزاده من این رسم هرماهی نبود
تو ببخش این دل اگر آنچه میخواهی نبود
ببخش اگر شدم دلیل گریه های تو ببخش اگر هنوز به سر دارم هوای تو
سلطان قلب من باش باشی ای کاش در کنارت بی قرارم دل بر تو میسپارم
زیبای بی نهایت رد پایت روی قلبم جا بماند حالم را خدا بداند
نابی برای من شبیه خوابی دریا نبودی تو سرابی ای تمام سرگذشتم
ای کاش دوباره تو مرا بخواهی تو زیباترین اشتباهی ناتمام از تو گذشتم
ببخش اگر شدم دلیل گریه های تو ببخش اگر هنوز به سر دارم هوای تو
سلطان قلب من باش باشی ای کاش در کنارت بی قرارم دل بر تو میسپارم
زیبای بی نهایت رد پایت روی قلبم جا بماند حالم را خدا بداند
سلطان قلب من باش باشی ای کاش در کنارت بی قرارم دل بر تو میسپارم
زیبای بی نهایت رد پایت روی قلبم جا بماند حالم را خدا بداند

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی