دانلود جدیدترین آهنگ ها از خوانندگان ایرانی

دانلود رایگان آهنگ خوانندگان داخلی و خارجی،دانلود آهنگ خوانندگان خارج از کشور

دانلود جدیدترین آهنگ ها از خوانندگان ایرانی

دانلود رایگان آهنگ خوانندگان داخلی و خارجی،دانلود آهنگ خوانندگان خارج از کشور

دانلود آهنگ جدید ایرانی-دانلود آهنگ جدید خواننده های معروف ایرانی-دانلود آهنگ جدید شاد-دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید-دانلود آهنگ جدید خوانندگان زن ایرانی-دانلود آهنگ قدیمی-دانلود آهنگ جدید خارجی-دانلود آهنگ جدید رپ

طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ جدید پازل بند با نام مثه همیم

يكشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۸، ۰۴:۱۷ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید پازل بند با نام مثه همیم
دانلود آهنگ جدید پازل بند به نام مثه همیم با بهترین کیفیت در سمفونی. دانلود موزیک جدید پازل باند با نام مثه همیم با بهترین کیفیت و با قابلیت پخش آنلاین در سایت سمفونی، پازل باند یکی از خوانندگان با استعداد و محبوب کشور به تازگی یکی از آثار خود را با نام مثه همیم منتشر نموده است که شما می توانید این موزیک بسیار زیبا و دیدنی را از این خواننده موفق به صورت آنلاین گوش کنید، شما طرفداران و دوستداران موسیقی و کاربران عزیز می توانید برای دانلود موزیکهای بیشتر و همینطور تمامی موزیک هایی که به تازگی منتشر شده اند در بخش دانلود آهنگ مشاهده و با بهترین کیفیت دانلود نمایید.

Download Music Puzzle Band -  Mese Hamim 

 

دانلود آهنگ جدید با کیفیت 320

 

دانلود آهنگ جدید با کیفیت 128

 

متن آهنگ پازل بند به نام مثه همیم
خیلی حرفای نگفته بینمونه که الان حس میکنم جاشه
اینجوری بار اومدم اینکه یه مغرور باشم و حتی یکم عاشق
بی توقف جلو میرم و توقع دارم از تو مث من باشی
دست من نیس که تو این شرایط بد دلم تو بهترین جاشی
تو مث خود منی حرف دلتو نمیزنی من یکم زیاده خواهم کی گفته تو خیلی کمی
تو مث خود منی حرف دلتو نمیزنی من یکم زیاده خواهم کی گفته تو خیلی کمی

  • مهراب جمال زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی