دانلود جدیدترین آهنگ ها از خوانندگان ایرانی

دانلود رایگان آهنگ خوانندگان داخلی و خارجی،دانلود آهنگ خوانندگان خارج از کشور

دانلود جدیدترین آهنگ ها از خوانندگان ایرانی

دانلود رایگان آهنگ خوانندگان داخلی و خارجی،دانلود آهنگ خوانندگان خارج از کشور

دانلود آهنگ جدید ایرانی-دانلود آهنگ جدید خواننده های معروف ایرانی-دانلود آهنگ جدید شاد-دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید-دانلود آهنگ جدید خوانندگان زن ایرانی-دانلود آهنگ قدیمی-دانلود آهنگ جدید خارجی-دانلود آهنگ جدید رپ

طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب به نام وداع

چهارشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۴۱ ق.ظ

دانلود آهنگ قطعه ی جدید امیر عباس گلاب به نام وداع با بهترین کیفیت در سمفونی. قطعه ی ودا جدیدترین اثر هنرمند خوب کشورمان امیرعباس گلاب می باشد. تاریخ انتشار قطعه ی ودا 13 شهریور 1398 می باشد. آهنگسازی این اثر را اسحاق اسد بیگی و امیر عباس گلاب برعهده داشته و تنظیم آن را یاسین ترکی خواننده پاپ کشورمان ساخته است. برای دانلود آهنگ وداع که یک نوحه شنیدنی از خواننده خوب کشورمان امیرعباس گلاب است می توانید به بخش دانلود آهنگ رفته و این آهنگ بسیار جذاب را با دو کیفیت 128 و 320 دانلود کنید و همینطور می توانید برای مشاهده متن این نوحه خوب در سمفونی به پایین صفحه مراجعه کنید. 

Download New Music By Amir Abbas Golab - Vedaa 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

متن آهنگ امیر عباس گلاب به نام وداع
من روحمو از تن جدا کردم
تا روح تو توی تنم جا شه
من غیر ممکن هارو میتونم
وقتی پای تو وسط باشه
وقتی که دل از اختیارم رفت هرچی به غیر از تو رو دادم رفت
وقتی کنارت زندگی کردم من زندگی کردنو یادم رفت
بعد تو با دنیا وداع کردم بغضی حریف التماسم نیست
خواب و خوراک از روزگارم رفت بعد تو به چیزی حواسم نیست
دنیای من مغرور و محکم باش خیلی صبورم که نمیمیرم
چه با شکوه از پیش من میری من غیر زیبایی نمیبینم
بعد تو با دنیا وداع کردم بغضی حریف التماسم نیست
خواب و خوراک از روزگارم رفت بعد تو به چیزی حواسم نیست

  • مهراب جمال زاده

دانلود آهنگ جدید ایرانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی