دانلود جدیدترین آهنگ ها از خوانندگان ایرانی

دانلود رایگان آهنگ خوانندگان داخلی و خارجی،دانلود آهنگ خوانندگان خارج از کشور

دانلود جدیدترین آهنگ ها از خوانندگان ایرانی

دانلود رایگان آهنگ خوانندگان داخلی و خارجی،دانلود آهنگ خوانندگان خارج از کشور

دانلود آهنگ جدید ایرانی-دانلود آهنگ جدید خواننده های معروف ایرانی-دانلود آهنگ جدید شاد-دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید-دانلود آهنگ جدید خوانندگان زن ایرانی-دانلود آهنگ قدیمی-دانلود آهنگ جدید خارجی-دانلود آهنگ جدید رپ

طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام تو خوشگلی
دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام تو خوشگلی با بهترین کیفیت در سمفونی. بنیامین بهادری گروه خوب کشورمان آهنگ جدیدی به نام تو خوشگلی را در فضای مجازی منتشر کرده است. شما عزیزان و طرفدارن موسیقی میتوانید برای دانلود موزیک تو خوشگلی و همینطور برای آهنگ های دیگر این هنرمند به بخش دانلود آهنگ و موزیک ویدیو مراجعه و این آثار بسیار جذاب را با بهترین کیفیت دانلود کنید و یا این موزیک زیبا را بصورت آنلاین در وب سایت سمفونی در پایین صفحه گوش دهید.

Download Music Hami - To Kojai      

 

دانلود آهنگ جدید با کیفیت 320

 

دانلود آهنگ جدبد با کیفیت 128

 

متن آهنگ بنیامین بهادری به نام تو خوشگلی
بی رحم منو نکش با اخم
نمیگی میمیرم وقتی که میگی نه
نامرد کاری که چشمات کرد
حتی نکرد کافر شدی بتم آخر
هی میگم اسمتو من دارم حس
به تو نداری نه نه نه نداری
تو خوشگلی از بس هی میکنی دست دست
دلو میکنی میبری با خودت
ولی دل نمیدی از قصد
تو این بازیو خیلی خوب بلدی
که اصلا ندی دست من سندی
که تو ببری هر
دست تو بازیگری در اصل
با نگات میکنی حکم میکنم هول وجدان نداری
من حالم میشه بد تر
تو واسم اونور برنامه داری
هی میگم اسمتو من دارم حس
به تو نداری نه نه نه نداری
تو خوشگلی از بس هی میکنی دست دست
دلو میکنی میبری با خودت
ولی دل نمیدی از قصد
تو این بازیو خیلی خوب بلدی
که اصلا ندی دست من سندی
که تو ببری هر
دست تو بازیگری در اصل

  • مهراب جمال زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی